Vljudno vas vabimo na strokovno izpopolnjevanje KAKOVOST IN VARNOST V ZDRAVSTVU - modul licenca:
petek, 12. februar 2021, v spletnem okolju MS Teams.
Program strokovnega srečanja
8.45 – 9.00 Prijava udeležencev v spletno okolje (povabilo udeleženci prejmejo na meil, ki ga podajo ob prijavi na izobraževanje)
9.00 – 9.45 Nagovor in pozdrav udeležencev strokovnega srečanja
Namesto uvoda: Kakovost in spremembe – stanje duha?
Osnovna izhodišča kakovosti in varnosti v zdravstvu
Ksenija Pirš, mag. zdr. ved, predsednica regijskega strokovnega DMSBZT Maribor
9.45 – 10.30 Sistemi vodenja kakovosti: mag. Zdenka Gomboc, prof. zdr. vzg.
Kaj je sistem nasploh in kaj so sistemi kakovosti, Zahteve standardov kakovosti
Procesni pristop
Ciklus nenehnih izboljšav (PDCA)
10.30 – 11.15 Orodja in metode za izboljševanje kakovosti in varnosti: mag. Jožica Tomažič,univ. dipl. org.
Standardi, klinične poti, protokoli, kazalniki kakovosti, MM konference, vzročno posledične analize
Varnostni pogovori / varnostne vizite
11.15 – 12.00 Odkloni/varnostni zapleti v zdravstveni obravnavi z vidika zdravstvene in babiške nege: Danijela Pušnik, mag. zdr. nege
Vzpostavitev in vodenje ter izboljševanje kazalnikov kakovosti
Redni in izredni nadzori in presoje (notranje in zunanje)
12.00 – 12.30 ODMOR
12.30 – 13.15 Ukrepi: sistem preventivnih, korektivnih in korekcijskih ukrepov: doc. dr. Mojca Dobnik
13.15 – 14.00 Merjenje zadovoljstva uporabnikov: Tamara Lubi, univ. dipl. org.
Pohvale/ Pritožbe, pritožbene poti, pomen ustreznega reševanja nezadovoljstva ali pritožb pacientov in njihovih svojcev
Mnenja in pobude zaposlenih
Mediacijska pisarna
14.00 – 14.45 Komuniciranje v zdravstvu: Ivanka Videčnik, univ. dipl. org.
Proces in načini komuniciranja
Komuniciranje s pacienti in njihovimi svojci,
Medpoklicna komunikacija, Komuniciranje z javnostmi
14.45 – 15.30 Obvladovanje z zdravstvom povezanih okužb: Marija Klasinc, dipl. m. s., EOBO
Poti širjenja okužb v zdravstvenih ustanovah in njihovo preprečevanje
Higiena rok in ustrezna uporaba varovalnih sredstev
Ukrepi standardne izolacije
Obvladovanje tveganj na področju preprečevanja z zdravstvom povezanih okužb
15.30 – Razprava, zaključek seminarja
Splošne informacije
Program strokovnega srečanja je namenjen zaposlenim v zdravstveni in babiški negi in je usklajen z obveznimi
vsebinami, ki jih mora vsebovati strokovno izpopolnjevanje za izpolnjen pogoj obveznih vsebin s področja
»Kakovost in varnost v zdravstvu« v enem licenčnem obdobju (19. člen Pravilnika o registru in licencah
izvajalcev v dejavnosti zdravstvene in babiške nege, Ul RS št. 3/ 2016, z dne 18. 1. 2016) ter v Ul RS, št.
62/2016, z dne 30. 9. 2016 objavljenega Pravilnika o spremembah Pravilnika o registru in licencah izvajalcev v
dejavnosti zdravstvene ali babiške nege) ter 2. člen Pravilnika o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o
strokovnem izpopolnjevanju zdravstvenih delavcev in zdravstvenih sodelavcev (Uradni list RS, št. 42/17 z dne 4. 8.
2017). Strokovno izpopolnjevanje sodi na področje OBVEZNIH vsebin za vse zaposlene v zdravstveni in
babiški negi ter oskrbi.
Kotizacija znaša 120 EUR z vključenim DDV za posameznega udeleženca.
Za člane Zbornice - Zveze (regijskih strokovnih društev), ki imajo poravnane članske
obveznosti, bodo stroški izobraževanja kriti iz sredstev regijskih društev oziroma iz
naslova plačanih članarin.
Strokovno izobraževanje je v postopku vpisa v register strokovnih izpopolnjevanj Zbornice zdravstvene in
babiške nege Slovenije – Zveze strokovnih društev medicinskih sester, babic in zdravstvenih tehnikov Slovenije.
Prijave in dodatne informacije:
https://www.dmsbzt-mb.si/kakovost-in-varnost-v-zdravstvu-modul-licenca/
Vse informacije v zvezi s prijavo v spletno okolje, kjer bo potekalo izobraževanje boste prejeli na vaš E - naslov, zato prosimo, da ga ob prijavi obvezno navedete.
Predsednice/ k regijskih strokovnih društev pri Zbornici - Zvezi:
Ksenija Pirš, Đurđa Sima, Tomica Kordiš, mag. Jožica Rešetič, Dragica Jošar, Doroteja Dobrinja, Metka
Plesničar, Alenka Bijol, Tanja Ribič Vidovič, Janja Pungartnik, mag. Janez Kramar, l. r.